21 Ocak 2009 Çarşamba

Redknapp'ın saati

Fotoğraftaki Haryy Redknapp. Hafta sonu Tottenham maçını seyredip bu adama acımayan yoktur herhalde. Bir ara taraftara ‘Ben ne yapayım arkadaş’ hareketleri çektiği bile oldu. Hakkını teslim edelim. Takım bana göre son dönemin en iyi futbolunu oynadı. Modric maç boyunca çok fazla ön plana çıkmadı; ancak öyle bir 20 dakika oynadı ki hiç bitmesin istedim. Defoe geri dönmekten oldukça mutlu görünüyordu. Neyse esas konuya dönelim… Redknapp’ın saatinin markası Rolex. Zira yukarıdaki görüntü maç boyunca o kadar çok tekrarlandı ki değil saatin markası, kadrandaki işlemelere kadar ince ayrıntılar gözlemlenebilirdi. Pozisyon Darren Bent’in kaçırdığı gol sonrası kaydedildi. Öyle bir gol kaçırdı ki çoğu insan bu haberi okuduğu kıyafetleriyle pozisyonu başarıyla sonuçlandırabilirdi. Bentley’nin açtığı ortayı, boş kale yerine kafayla direk dibinden dışarı attı. Zaten ben en başından bu yana bu transferi ve ödenen parayı anlamamıştım. 16.5 milyon sterline transfer edildi. An itibarıyla Tottenham’da 48 maçta 13 golü var. Ancak dağı taşı parçalayan bir forvet değil benim gözümde. Olayı kişiselleştirdim biraz ama durum budur. Defoe’yu gördünüz mü? Adam ekmeğini taştan çıkartıyor. Gidiyor, geliyor, getiriyor, götürüyor. Forvette ne kadar ayak işi varsa yapıyor. Darren Bent ise üst düzey yönetici havasında. Defoe ve diğer çalışanların bin bir emekle hazırladığı belgeleri imzalıyor. Ancak ya kalemde ya da imzaladığı elde bir problem var. Ah hocası Yılmaz Vural olacaktı ki… Maç sonunda temiz bir dayak yedi mi aklı başına gelirdi…

Hiç yorum yok: