6 Haziran 2009 Cumartesi

Karakterli olmak

"Ben doğma büyüme Beşiktaşlıyım… Ailecek de Beşiktaşlıyız. Ve ben Beşiktaş’ta oynamak istiyorum. Ben Beşiktaş’ı istediğim için transfer kesinleşmeden istediğim takımı dile getirdim. Gerekirse 1 yıl oynamam; Ocak ayında Beşiktaş’a imza atarım. Kulübümle anlaşmış olsa bile Fenerbahçe’ye gitmem. Benim Kayseri’ye 10 yıldır verdiklerim ortada. Bunu sayın Mamur da sayın Hurma da çok iyi bilir. Şimdi sıra onlarda gereken özveriyi göstermelerini bekliyorum."

Sözler tahmin ettiğiniz üzere Mehmet Topuz’a ait. İki gün önce tüm spor kanallarının ve internet portallarının son dakika olarak verdiği haber dün daha da ilginç bir boyut kazandı. Fenerbahçe Kayserispor ile anlaşınca çarşı karıştı haliyle. Ancak Topuz’un oyununu çok beğenmese de ortaya koyduğu karaktere hayran kalmamak elde değil. Okan Koç’ları, Sinan Kaloğlu’ları, hatırlayınca ne de olsa Anadolu diyesi geliyor insanın…

4 yorum:

Arkhe dedi ki...

Pardon hangi karakter yaw? :)

4 gün önce kendi ağzından "Galatasaray'ı düşünmüyorum, ya Beşiktaş ya Fenerbahçe olur" diyen, Fenerbahçe ile 10 gündür görüştüğünü yine kendi ağzıyla açıklayan adamın "birdenbire" 50 milyon dolar verseler Fenerbahçe'de oynamam demesi karakter oluyor yani.. İyiymiş.. :)

He bu aşağıdaki röportajında küçüklüğünden beri gelen ve onu tribünlere çeken Kayserispor taraftarlığından bahsetmesi, üzerine basa basa 3 büyüklerden birine sempati duymadığını belirtmesi de ayrı bir karakter göstergesi..

http://www.ligtv.com.tr/LigTvComTrOzel.aspx?r=1&hid=19102&p=6

fabrizio dedi ki...

Belki yazımda hissettiremiyorum ancak; temelde söylemek istediğim şey Mehmet Topuz’un özellikle Okan Koç transferinden hatırladığımız gibi son dakika da Beşiktaş’a gideceğim veya Galatasaray’a imza atacağım gibi fason söylemlerde bulunmadan direkt olarak “bir yıl oynamam tuttuğum takımda oynarım” diyerek ortaya bir duruş koyması. Bahsettiğin röportaja da gelince de Türkiye’de yaşıyoruz. Gazetede diğer takımlarla anlaştı gibi yalan haberler sonrasında bile taraftardan tepki gören bir oyuncunun Beşiktaş’ı tutuyorum demesi nasıl bir infial yaratacaktır orasını sen tahmin et.

Kaldı ki herkes kendi şehrinin kendi mahallesinin takımını tutar. Ancak özünde üç büyüklerden birini tutar. Nadirdir ülkemizde sadece kendi bölgesindeki takımı tutan taraftar sayısı.

Yazdıklarımı bir de bu pencereden okursan belki bir orta noktaya erişebiliriz.

Arkhe dedi ki...

"söylemek istediğim şey Mehmet Topuz’un özellikle Okan Koç transferinden hatırladığımız gibi son dakika da Beşiktaş’a gideceğim veya Galatasaray’a imza atacağım gibi fason söylemlerde bulunmadan direkt olarak “bir yıl oynamam tuttuğum takımda oynarım” diyerek ortaya bir duruş koyması."

***

Fenerbahçe ile görüşmeseydi, "Ya Beşiktaş ya Fenerbahçe olur" demeseydi ve direkt niyetini belli etseydi işte ben o zaman buna duruş derdim..

Burada asıl tartışılması gereken cahillik abidesi Mehmet Topuz'dan önce, Kayserispor Kulübünü aradığında "Fenerbahçe ile anlaştık" cevabını almasına rağmen Mehmet Topuz'a transfer teklifi yapan Beşiktaş ve bütün bu olanlardan sonra çok da ağır bir cevap yazarak Beşiktaş'ı itin götüne sokmak yerine bu transferi yapmayacağını bile bile resmi siteden "Topuz Fenerbahçe'de" diyen Fenerbahçe'dir..

Bu son açıklamaya kadar işin içinde olan taraflar arasında en masum ve doğru yolu izlemiş tek taraf olan Fenerbahçe de biraz gereksiz iş yapmış oldu ama bunu da anlayabiliyorum.. İşi kuralına göre yaparken kuralsızlığı kulüp doğrusu haline getirenlerin istediğini elde etmesi rahatsız etmiş olsa gerek..

He bu arada röportajda Beşiktaş'ı tutuyorum dememiş olmasını öne çıkarmıyorum, küçüklüğünde tuttuğu takım ve taraftarlık duygusu ile verdiği detaylara dikkat çekmek istiyorum.. O detaylara girmese de yeterdi..

Neyse Mehmet Topuz Beşiktaş'a hayırlı ve lütfen Allah'a yakın Fenerbahçe'ye uzak olsun..

Arkhe dedi ki...

Karakterli olmak ve Mehmet Topuz..

:)