9 Kasım 2010 Salı

Alayınızın amına koyayım...

Bu ülke hakikaten sıkıntılı bir dönemden geçiyor. Sokakta kelle koltukta gidiyor, her yerde bir külhanbeyiyle karşılaşıyoruz. Hoşgörü zaten dibe vurmuş. Hoş bu toprakların hangi evresinde olduğu da tartışılır ancak bugün için herkesin bencil ve yıkıcı olduğunu söylemek için o alanda master yapmaya gerek yok.

İyice yavşayan ve yaşanılmaz olan ülkenin en köklü yayınıdır sürmanşetini fotoğraftaki şekilde düzenleyen. Ercan Saatçi denen pezevenge buradan selam ediyor, yolda görsem onun Galatasaray’a ettiği gibi ben de ağız dolusu bir sinkaf patlatacağımın altını çiziyorum. Sonrası zaten gelir.

Galatasay Kulübü… Prim tanımayın bu ibnelere. Hürriyet’i Fenerbahçe Gazetesi şeklinde çıkaran o götleri kulüp binasından içeri sokarsanız, siz adam değilsiniz demektir. Zaten onlar sağolsun ne mal olduklarını çarşaf çarşaf gösteriyor aleme…

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bende...

hurriyet alanıda okuyanında....

web sitesine gireninde...

dahil ediyorum

başlığa ..alayınızın ....

lions dedi ki...

alayınızın

imza ...

İmalat-ı Harbiye Ruhu Gelecek! dedi ki...

ben de kesinlikle hürriyetin taraflı olduğunu düşünüyorum, zaten Türk spor medyası genelde febeli olarak bilinir bu da bir gercektir ancak hürriyet tamamen febenin istediği doğrultuda yönetiliyor anlasılan.cunku gazetecilik ahlakıyla hepsinden öte objektiflikle alakası yok yaptıklarının..