14 Haziran 2010 Pazartesi

Allah’ın adını verdim bırakın şunu ya!

Hangi akla hizmet savunmuşum. Nasıl sempatik bulmuşum anlamadım. Herhalde Konfederasyon Kupası’nı çok sallamadık ondan dikkatimizden kaçtı… Olmaz olsun böyle şey! Maçın başından sonuna sürekli bir arı vızıltısında maç izliyoruz arkadaş. Hayır insanoğlu bir tek evlat acısına dayanamazmış ya, işte biz de alışıyoruz. Ama dün aradaki uçurumu Spormax’i açtığımda gördüm… Chelsea-Manchester City maçının tekrarı vardı. Taraftarın sesini duydum… Tezahüratlara eşlik edecektim neredeyse… Tamam kimseden Liverpool veya Çarşı motivasyonu beklemiyoruz ama şu vuvuzella denen alet de insan işi değil…

Sempatik buldum dedim ya; Geçen seneki turnuva sonrası Dünya Kupası’ndan kaldırılması gündemdeydi. Biz de haberi okuyunca “yuh artık! O zaman bizim de davulları toplasınlar” demiştim. Halt etmişim. Davula kurban olayım… En ufak bir maç izleme şevkim kalmıyor. Maç boyunca duyduğumuz tek canlı sesi var o da spiker. FIFA’ya sesleniyorum, vuvuzella ile geleni stada almayın kardeşim… İnsan bir Holland tezahüratı, İngiliz coşması istiyor maçta…

Hiç yorum yok: