24 Ağustos 2009 Pazartesi

Sivas fıkrası...

Bouazza Sivas’tan ayrıldı haberini gördüm dün… Artık Sivas’tan ne bekliyordu ne buldu bilmiyorum ama Shaktar maçında da adamın çok üstüne gittiler. Gerçi o da Rivaldo gibi gördüğü yerden kaleye vurdu… Bu nedenle takımla doğru dürüst bir antrenman geçirmeden, arkadaşlık kavramı oturmadan sahaya direkt çıkarmak İstanbul takımları bir tarafa sorun yaratıyor işte… Zaten oldum olası anlamıyorum bu olayı. Daha hafta başında transfer ettiğin bir adamı neden ilk 11’e koyarsın ki? Getirdiğin adam World Class olur anlarım, ama vasat bir sol açık getirip sadece kariyeri ve geleceğini düşünerek 11’e koymak bana mantıklı gelmiyor. Tabi bir de şöyle bir durum var; Bülent Uygun durumu fark edip, oyuncuya güven aşılamak da istemiş olabilir… Ama her ne yapmak istediyse, Bouazza’dan da neler beklediyse bugün itibarıyla bu soru işaretlerini çöpe atabilir…

Not: Ne olursa olsun delikanlı adammış kendisi… Aldığı parayı da iade edip gitmiş…

Hiç yorum yok: