18 Ağustos 2009 Salı

Yine mi?

Çok git-gel oldu. Biraz abartı olacak ancak, girdiğim haber kadar da geri dönüş postu vardır blogda... Yaklaşık 10 tane blogu her gün ama her gün takip edebiliyorum. Yeri geliyor, yorum yazıyorum. Kısacası kendi blogum hariç diğerleriyle ilgilenebiliyorum. Sonra Habertürk'e belli aralıklarla yazılar yazabiliyorum. Eş-dost farklı konseptlerdeki dergilerine yazı istediğinde onları da kırmıyorum. Sonra da arkadaş sohbetinde laf bloglardan açılıp, söz kendi blogumuza gelince de "vaktim yok" geyiği yapıyorum. Bir müddettir (ki bu müddet iki ay) futboldan haber veremiyoruz. Biliyorum bu takip edenler için büyük bir eksiklik değil, (sanıyorum ki bir ara yakaladığım düzenli 10 takipçim artık yok!) ancak bu blogu kendime karşı olan sorumluluğumla ilintililendiriyor, eskisi gibi olmaya karar verdiğimi bilmenizi istiyorum. Bundan sonra belki çok daha az vaktim olacak ama bundan böyle o kısıtlı vakitleri muhakkak bu kişisel sorumluluk alanıma da ayıracağım. Kimse benden bir haber beklemese de, kimse blogumu bilmese de... Dedim ya; bu iş artık bir kişisel bir mesele... Lütfen siz karışmayın... Yeni yayın döneminde iyi okumalar diliyorum, calciomesso takipçileri...

Hiç yorum yok: