28 Ağustos 2009 Cuma

Tabata Beşiktaş'ta...

Uzun uzadıya yazmaya gerek yok! Rodrigo Tabata 8 milyon euro… Kasım’da 29 yaşına basıyor. Kariyerinin son dört senesinden öncesi çöp bana göre. Neye göre transfer edildiğini blogu takip eden varsa yorum olarak bıraksın. Geçtiğimiz yıl bir rüzgardı, rakipler tarafından çok da itibar edilmediği için boş alanlar buldu ve fena olmayan istatistiklerle kapadı sezonu. Bu yıl üç maç oynadı, üç maçta da spiker top geldiğinde ismini söylemese fark etmeyecektim. Belki bunda transfer söylentilerinin de etkisi vardır ama, 8 milyon euro diyoruz… Bir yandan da Beşiktaş diyoruz. Bu ikili aynı çatı altında 8 milyon euro’ya buluşuyorsa hiç gelmesin daha iyi diyorum. Billyaletdinov haberi vardı geçen gün, sonra Sneijder’i yazdık. Onların bonservisi ve kalitesini düşünürsek bu para Tabata’için pardon Gaziantep için piyango… Bu yıl sadece Beşiktaş’tan 15 milyon euro koydular kasalarına. İsmail ve Tabata için verilen bedeller fahiş denebilecek düzeyde. Şimdi bunları yazıyoruz, yarın Tabata, dağı taşı yerinden oynatır, iki istatistiği de çift basamağa taşır belki ama 29 yaşında bir oyuncu için 8 milyon euro zihnimi zorluyor. Bu paraya kimler alınırdı geyiğine girmek istemiyorum ancak; hakikaten de Demirören’in bu savurganlığına “yuh!” diyorum…

Hiç yorum yok: