1 Eylül 2009 Salı

11 maç...

Sağlıklı çalışan bir beyin olamaz O’nun kafatasının içerisindeki. İzlemek bu denli içimizi burkuyor. Artık o nasıl bir ruh haline sahipse, gözünü kırpmadan rakibini ayağını kırıyor… Bu tarz pozisyonları seyredemiyorum. Bu kez her yerde işlendiğini görünce ancak iki gün dayanabildim. Bugün seyrettim…

Şimdilerde ölüm tehditleri alıyormuş Witsel ve arkadaşı kaptan Defour… Wasilewski’yi hiç sormamalı. Okuduğum birkaç yabancı kaynaklı mecrada futbola dönüşünün soru işaretleriyle dolu olduğunu yazıyor.

Belçika’da karar bugün verilmiş. Witsel’e 11 maçlık bir cezayı uygun görmüşler. Bu kararı elbette vicdan seslerine göre belirlemiyorlar. Belli kurallar doğrultusunda belirleniyor ancak milyonlara bu sahneleri seyrettiren, bir meslektaşının futbol hayatını umursuzca yok eden bir adam sanki 11 maçtan fazlasını hak ediyor gibi geldi bana… Witsel’i elbette sahada göreceğiz ilerleyen aylarda. Ancak her ismi zikredildiğinde, her gördüğümüzde içimiz bir daha burkulacak. İşte buna neden olan bir adamı sadece 11 maç sonra izleyebilecek olmak üzüyor beni…

Hiç yorum yok: