2 Eylül 2009 Çarşamba

Dün sondu...

Baştan söyleyeyim, yukarıdakilerden farklı bir şey yazmayacağım. Sadece hazır klavyenin başına geçmişken bir iki karalayayım istedim… Okumaya üşenirseniz, resme tıklayın kim nereye gitmiş görün…

Son gün birçok oyuncu kapanın elinde kaldı. Genelde rotasyon eklemelerinin yapıldığını görüyorum. Örneğin, Kerlon ve Pantelic Ajax’a hem renk hem de derinlik getirecek, üstelik takım sadece Suarez’in ayağına bakıyorken… En kıyak eklemeyi Klasnic ile Bolton yaptı diye düşünüyorum. Kira mira, aslan gibi forveti kaptılar… Glasgow duran topların kralı Rothen’i kiraladı bir yıllığına. Hırvatların yıldız adayı Kranjcar, ‘bir takım nasıl yok edilir’ tezini hazırlayan Portsmouth’tan ligin flaş takımı Tottenham’ın yolunu tuttu. Portsmouth da Niko’nun yerine Ben Haim’i kadrosuna kattı. İspanya’nın Gaziantep’i Atletico oldu… Heitinga’yı nasıl yaptılar bilmiyorum ama bir şekilde Everton’a sattılar. Sıkı durun 6 milyon pound’a… Gudi Fransa’nın ruhsuz takımı Monaco ile anlaştı. Sonra, Senegal’in teknik direktörü Bruno Metsu’nun saçları gibi dalgalandığı yıllarda yıldız olan Diouf, sonunda dibe vurdu. Benfica’dan 8 yiyen Setubal’a ilaç olmaya gitti. Siz sıkılmadınız belki ama daha uzatmak işin tadını kaçıracak… Devamı resimde anlayacağınız…

Hiç yorum yok: