7 Eylül 2009 Pazartesi

Günün yorumu!

"Biraz geç oldu ama sadece bu sebepten ötürü bu yorumu atlamak olmazdı" diye düşündüm... Tardini Büfe her gün takip ettiğim ve okurken büyük keyif aldığım aynı zamanda da yeni şeyler öğrendiğim bir blog. Özellikle maç sonrası analizleri tek kelimeyle harika. Eskiden gazete bayilerine koşardım, takımlar için neler yazılmış diye. Heyecanla... İnanın aynı hislerle maç sonrası Tardini'nin bloguna konuk oluyorum. Sadece futbol değil elbette. Her konuda gireceği bir postu var. Üstelik öyle girmiş olayım diye değil, hakkını vererek yazıyor... Basketbol, F1, Snookers, Tenis... Sporun her dalı yahu... Detayı bilmiyorum ama bunları sanırım aynı kişi yapıyor... Neyse şiddetle takip etmenizi tavsiye ediyorum (elbette bilmeyenlere ki çok azınlıktadır herhalde).

Bugün Avrupa Basketbol Şampiyonası ile ilgili çok güzel bir yazı yazmış. Burada... Bulgaristan takımı hakkında bilgi verirken şöyle bir ifade yazmış: "Bulgarlarda korkulacak tek isim Pini Gerson.. Senden benden takım yapsa korkulması gerekir..."

2 yorum:

Parma Maniac dedi ki...

Merhabalar..

Birinin bloguma yorum düşmesiyle haberim oldu bu posttan.. Bunları duymak çok önemlidir yazan biri için.. Teşekkür ediyorum..

fabrizio dedi ki...

Bilmeni isterim ki laf olsun diye yazmadım hocam... Merakla takip ediyoruz seni...