10 Eylül 2009 Perşembe

Ayıp be kardeşim...

1.50… Neresinden bakarsanız bakın ayıptır Galatasaray’a oynayacak bahis severe… Ya tüm dünya bu işi bilmiyor, ya da bizimkiler… Galatasaray bu kadar favori mi bilmiyorum… Tamam formdalar, gol atmakta sıkıntı çekmiyorlar, kendi sahalarındalar ama rakip de Beşiktaş yahu… Ne olursa olsun bir derbi bu… 1.50, İddaa’nın dayatıldığı Türk bahis severine büyük kazıktır, bunu biliyorum. Bir kez daha fark ettim ki ben bu oyunu bu yüzden oynamıyorum. Galatasaraylı olmasam beddua yazar, BJK’nin kazanmasıyla birlikte İddaa’nın büyük para kaybetmesini isterdim ama bir kendini bilmezler ordusu yüzünden Sarı-Kırmızı’yı karşıma almam arkadaş…

1 yorum:

draffut dedi ki...

iddaa oranları kazançtan çok kırpıyor, aslında her iki taraf için de ayıp. galatasaray'a diğer bahis sitelerinde verilen oranlar 1.70-1.80 civarı, beşiktaşa ise 4.50-4.60. iddaa ise gs'ye 1.50 bjk'ye 4.00 vermiş. bu kadar fazla kesinti olmamalı, sorun bu; yoksa bu kesintiye göre düşünürsek oranlarda bir tuhaflık olduğunu düşünmüyorum.

açık konuşmak gerekirse çoğu kişi şu maçta derbi hatrına gs'ye 1'e 2 falan verseler de elde avuçta ne varsa yatırsam diye bekliyordu. ama bahis siteleri de gs'nin kazanma şansının oldukça yüksek olduğunun farkında ve buna göre oran belirlemeleri çok normal.