14 Eylül 2009 Pazartesi

Bravo!

Futbol hangi ara bu acımasızlığa erişti bilmiyorum. Ancak baktığınız zaman son iki yılda kasıtlı kırılan üç-dört pozisyonu anımsayabiliyoruz. En yakın olay Witsel-Wasilewski… Topa yatarak gelen adama tabanla giriyorsan, hiç iyi niyet, özürden falan bahsetmeyeceksin. Mustafa’nın yaptıklarında abartı yok… Bana göre… Can havliyle hırsın ve korkunun verdiği bir tepki. Konunun satırlara taşınmasını sağlayan ise Sarp’ın maç sonu açıklamaları. Büyük olgunlukla yapılmış, samimi bir açıklamaydı. Saha içindeki çizgisinde büyük düşüş yaşanmazsa Servet gibi o da sonradan takıma katılmasına rağmen sembol olabilir. İşte o sözler…

Tabata’nın pozisyonunda bir tartışmanız oldu. Yaşananları anlatabilir misin?
Maç bitti. Maç içerisindeki düşüncelerimizle maç sonu düşüncelerimiz farklı oluyor. Maç bitmiş amacım Tabata’yı karalamak değil. Fakat pozisyonda Tabata’nın samimiyetine inanmıyorum. Tabata benzer pozisyonlarda bu hareketleri yapan bir oyuncu. Neyse ki pozisyonda ayağım sabit değildi, kırılabilirdi. Verdiğim tepkilerin hoş olmadığının ben de farkındayım. Ancak can havliyle yaptığım bir hareketti. Süper Lig’de ve 2’nci ligde birçok maça çıktım. Buna benzer tavırlarım hiç olmamıştır. Ancak bu pozisyonda anlık bir tepkiydi. Yine de bana yakışmadığının farkındayım. Her ne olursa olsun, Tabata başta olmak üzere tüm futbol camiasından özür dilerim.

2 yorum:

stalker dedi ki...

Ali Sami Yen’de maç bitmiş. Aradan epey zaman geçmiş. Oyuncular duşunu almış, maç atmosferinden çoktan çıkmış. Galatasaray üç oyuncuya konuşma izni vermiş, Kewell, Baros ve Mustafa Sarp. Önce Kewell gelip, açıklamalar sonrası otobüse biniyor. Ardından Baros başlıyor konuşmaya. Birazdan Mustafa Sarp geliyor. Kenarda bekliyor. Ben dahil, bir çok gazeteci yanında. Ve Mustafa ayağındaki çiziği gösteriyor. “Tabata tam bir ş.... Ayağımı kırmak için geldi. Sonra da atılmasın diye numaradan yerde kaldı o.. ç... diye, ağza alınmayacak küfür ve hakaretlerde bulundu. Ardından da ekledi, “Kendimi zor tuttum..”

http://fanatik.ekolay.net/BESIKTAS-Bu-ne-terbiyesizlik_6_YazarDetay_145557_26.htm

fabrizio dedi ki...

Biz perde arkasındayız… TV’den ne görüyorsak onu yazıyoruz sonuç olarak. Ancak bir BJK yazarı olan Yıldırım’ın bu satırlarını bir duyan daha yazmazsa inanmam… Zira mağlubiyet sonrası bu satırlarıyla herkesin beğenisini kazanan birine yapılan bir karalama gibi geldi. Dediğim gibi en az bir kişi daha bu satırları doğrulayacak nitelikte yazmalı bu vatandaşa inanabilmek için…